TEMPS | 2012-2013

EN FEM 25!

Etapa educativa: Educació Infantil i Primària

Tutoria: EASD de Vic - Marià Dinarès i Toni Garcia

Docents implicats: El projecte ha estat liderat per l'equip de coordinadors i portat a terme per tots els mestres de l'escola

Alumnes que hi participen: Tots els alumnes d'Educació Infantil i Primària de l'escola.

La proposta és una intervenció artística en una paret de l’escola, en la qual ha col·laborat tota la comunitat educativa i els assistents a la jornada del 25è aniversari del Centre.
Es van pintar franges de colors que indiquen diferents moments de l’escola. A la primera, El pas del temps, cada nen o nena hi va fer un autoretrat; a la segona, Tots junts fem Escola, la comunitat educativa va escriure el seu nom; i per últim, a la franja anomenada A l’Era deixem empremta, tots els assistents a la celebració de l’1 de maig hi van deixar les seves empremtes.

AE02 eradedalt 01 br
AE02 eradedalt 02 br