LLUM | 2014-2015

INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL. RODA DE TER

Colors en moviment radial

Docents implicats: Laura Vilar i Maria Roda Terradellas

Nivell educatiu: 2n curs d’Educació Secundària.

Assessorament: Marià Dinarès, Toni Garcia i Carmen Garcia

Els alumnes de 2n d’ESO de l’assignatura de tecnologia hem construït un calidoscopi. El calidoscopi encarat cap a la llum ens ha deixat veure formes geomètriques que varien segons com el girem.

A Visual i Plàstica, tot aprofitant aquest moment, hemfet activitats de dibuix geomètric: divisió de circumferències. Hem arribat als polígons regulars com els hexàgons i els octògons que els hem pintat tal com ens inspiren els calidoscopis.

Més tard, per grups, hem calcat trossos d’aquest polígons en acetats i els hem pintat amb pintura de bombeta. Ara tenim composicions radials de colors i en transparències.

Buscant un bon focus de llum a l’institut hem recuperat el projector de transparències del segle passat.

Ens hem deixat portar per l’alegria i hem jugat amb els treballs de color i la llum que ens ha donat el projector.

AE04 INSRoda 01 br
AE04 INSRoda 02 br