ENTORN | 2011-2012

COL.LEGI EL ROSER. SANT JULIÀ DE VILATORTA

EL BOSC PINTAT

En una primera fase de treball vam aprendre el concepte de Land Art en artistes que treballen aquesta disciplina des de diferents àmbits. En una segona fase, vam prendre com a referència “El bosc d’Oma” d’Agustín Ibarrola i vam demanar als alumnes que fessin el seu projecte de bosc pintat. A partir de fotografies i la posterior manipulació d’aquestes es van escollir els treballs que s’adaptaven millor a la temàtica i a les possibilitats tècniques de l’espai que disposem: el bosc de la nostra escola. L’última fase ha consistit en la realització de la proposta respectant les idees dels projectes escollits: pintar els troncs dels arbres. Finalment, i veient que aquesta activitat va generar molta expectació a la resta d’alumnes de l’escola, es va fer una activitat de divulgació explicant el motiu i la simbologia de cadascun dels arbres pintats.

Etapa educativa: Educació secundària
Curs: 4t curs d’ESO. Optativa de Visual i plàstica.
Docent implicada: Sussana Autet Erra
Assessorament: