ENTORN | 2011-2012

ESCOLA ERA DE DALT. TONA

El BANCAL

Hem fet l’activitat durant el tercer trimestre perquè, al bancal, ja havien germinat les verdures que vam plantat durant la tardor. També havien crescut els plançons sembrats el mes de març. Va caldre construir bancals amb tres dimensions. Les jardineres eren capses de fruita de fusta i les de les hortalisses i lleguminoses les vam fer amb filferro prim, perquè fossin més modelables, i papers de colors de diferents tipus: cel·lofana, seda, pasta de paper… Quan les jardineres van estar florides i ben ufanoses, les vam enganxar. Ara tenim un bancal llarg i prim com el que tenim a l’escola.

Etapa educativa: Educació primària

Curs: 1r

Tutoria: - UVIC- Assumpta Cirera i Montsita Rierola

Docents implicats: Silvia del Pozo i Carme Cirera Mauri

Alumnes que hi participen:  Ismael Amar, Sergi Anton, Aleix Aznar, Aaron Barrera, Bet Blancafort, Aloma Casadevall, Júlia Casadevall, Martí Compayó, Clàudia Galí,  Ayoub Karibi, Jordi Leiva, Ricard Martínez, Miquel Martos, Pau Mayo, Èric Muxí, Kilian Pratdesaba, Gina Pratsobrerroca, Jan Romeu, Paula Ruiz, Lena Sànchez, Ivan Talavera, Yasmin Talib, Axel Torrentbó, Laia Ureña, Dennis Alvarez, Noel Amela, Oriol Aurin, Arnau Begara, Marc Caimel, Nil Carol, Paula Carrera, Clàudia Contreras, Ivana Costa, Laura González, Júlia Grandío, Daniel Herrera, Iker Lamas, Júlia Leiva, Adrià Mascort, Judit Mir, Marcel Molist, Ferran Ocaña, Maria Portet, Ramir Romaniuc, Miquel Romero, Jonathan Sandez, Aniol Vila i Èlia Vilalta i Sergio Perez.

Procés de treball - El Bancal

El COLOR EN EL MERCAT

Per realitzar aquesta proposta vam partir de 10 fotografies de diferents parades del mercat. Cada alumne va triar la que li va agradar més. Es va fer una creació pròpia a partir de la imatge triada, tot fent una abstracció a partir de la interpretació de la forma geomètrica dels objectes i dels colors. Vam experimentar amb tres tècniques diferents i cada alumne va triar quina peça calia aportar a l’obra de grup (composició conjunta-fotografies de referència i obres fetes pels infants). A partir d’un format petit vam utilitzat diferents tècniques: la pintura tempera, les ceres toves, el colorant i la plastilina. La composició conjunta ha estat el resultat de les diverses peces fetes pels alumnes i per les imatges de referència.

Etapa educativa: Educació primària

Curs: 3r

Tutoria: - UVic- Assumpta Cirera i Montsita Rierola

Docents implicats: Montse Bruch Bruch i Teresa Cirera Bergadà.

Alumnes que hi participen:  Ethan Alvarez, Jan Blancafort, Ayoub Bouaidane, Carla Compañó, Ricard Domingo, Concepción Ebang, Júlia Galí, Pau Garcia, Ainhoa García, Alexis Gonzàlez, Roger güell, Xavier Lara, Jan Linde, Enric Manzano, David Martin, Luna Morillas, Biel Navio, Núria Pelegrina, Isaac Pratsobrerroca, Drià Sallés, Raúl Soneira, Paula Tàrrega, Isaac Valls, Arianda Vergara, Mònica Alonso, Agnès Busquets, Xerac Jiménez, Guillem Márquez, Alba Martínez, Blai Oms, David Quintanilla, Eloi Carol, Oriol Codina, Emma Dalama, Guiu Del Castillo, Álex Fernández, Karima Mamoun, Martí Oliver, Sara Pagès, Carles Prat, Mar Vilarrasa, Ainhona Zarallo, Andrés Cuesta, Estel Puig Ferrat, Pere Muñoz, Jan Arbat, Adriana Martínez i Eric Viñuela.

Procés de treball - El color en el mercat

AE01 EradeDalt 01