Experiències Maleta de la Llum

Cicle / Grup: P5
Número d’alumnes: 12

Explicació del projecte:
Diversos racons dins l’aula completament a les fosques, amb música relaxant de nit (sorolls nocturns).
A part dels materials de la maleta de llum també hi he afegit materials relacionats amb el tema i que ja teníem a l’escola. Els racons o espais són els següents:

• Llum negre.
  • Taula de llum.
  • Ombres xineses.

Materials utilitzats:

• Llum negre: pintura, rotuladors i plastilina fluorescent.
  • Taula de llum: amb diversos materials.
  • Ombres xineses: lots, llençol, titelles... (material de la maleta de llum) i el propi cos.

Temps: 1 hora.

Descripció breu de l'activitat:
Hem entrat tots junts i en silenci dins l’aula, que es trobava completament a les fosques, creant molta expectació.
Els racons ja estaven muntats i només se sentia una música relaxant relacionada amb la nit i els sorolls que es poden escoltar.
Ens hem passejat per l’aula intentant observar i deduint el què calia fer en cada racó/espai.
Els alumnes s’han distribuït lliurement pels espais.
Hem acabat l’activitat en rotllana, explicant un petit conte (que només es pot observar a les fosques) i parlant de què havíem experimentat, sensacions, què ens havia agradat més...

segimonComas P5 04 21 02 segimonComas P5 04 21 01