Experiències Maleta de la Llum

Número d’alumnes: 5

Explicació del projecte.

Materials utilitzats: Tots els de la maleta + aquari + prisma + espelmes
Temps: Vam treballar la llum durant una setmana.

Durant el període de ciències hem pogut gaudir de la descoberta de la ciència de la llum, del so i de la temperatura. Gràcies a això hem pogut fer un munt d'experiments. De la llum concretament n'hem treballat 15. Vam començar amb l'experiència de la foscor on els alumnes van arribar en un espai amb els ulls tancats, es van treure el protector d'ulls, i tot era fosc. A poc a poc els ulls s'anaven acostumant a la foscor i vam veure punts de llum.
Aquesta sala es va convertir en el nostre laboratori de llum: vam provar que la llum és invisible i que viatja en línia recta, que la podem transportar, com actua envers diferents materials, que té una intensitat, i que gràcies a ella podem veure les coses, i amb això els colors.
A partir de la llum vam parlar del color, dels colors primaris, secundaris, complementaris. Descobert tot això vam treballar l'ombra, amb l'ajuda de les siluetes i els gels de colors de la maleta.
A més a més també vam crear un prisma artificial amb un aquari i utilitzant les llanternes de la maleta.

Comentaris: Estem molt agraïts per l'ajuda que hem obtingut del centre d'art, i també de que gràcies a aquesta maleta hem pogut contemplar molts aspectes de la llum.

LaFont MaletaLlum 03 18 01brLaFont MaletaLlum 03 18 01brLaFont MaletaLlum 03 18 01br