PRESENTACIÓ ALUMNAT. INSTITUT DE GURB. AE10

Alumnat que hi participa: 60

> més info del projecte

2 comentaris

• Hola, Sandra. Hem intentat condensar en un sol vídeo les diferents trajectòries que s'han traçat a partir del mateix tema en els diferents cursos de primer a quart, així que pot ser que alguna cosa no s'hagi acabat d'explicar amb tot el detall que es requeria.

Cada casella és representativa de l'alumne que la va crear. Són reversibles per representar dues facetes d'un mateix; per fer-ho més fàcil vam decidir que fos un costat bo i un costat dolent, que es basin en alguna experiència o en una característica personal. A partir d'aquí, havien de pensar com traslladar aquesta experiència o característica en una acció que es pogués dur a terme en un tauler (avançar, retrocedir, quedar-se sense tirar, o fins i tot pelar unes taronges...). L'exemple de l'alumne que avança tres caselles és el d'un alumne que corre molt perquè fa atletisme. En altres casos, decidir les accions va ser més complicat.

Edited on Dimarts, 25 Mai 2021 12:08 by Aleix Crosa.
  • Hola! he vist el vostre video i el joc que m'ha cridat més l'atenció és aquest últim joc col·lectiu amb caselles al terra.Però l'heu explicat poc i m'intriga saber algunes coses com: Cada casella està inspirada en un de vosaltres? una banda les parts que creieu "bones" i les altres més "dolentes"? Si vau fer aquest treball ho trobo molt interessant. M'hagués agradat veure més exemples.Ha de ser xulo trobar-se un mateix describint-se o que el descriguin els altres i veure com si o no coincideix..I després veure com reflectir això en una acció d'un joc. L'únic exemple que poseu és la casella on avances 3 caselles de cop.Aquest és un/a alumn@ que corre molt?  gràcies

Deixa el teu comentari

En resposta a Some User