ART I ESCOLA 06. JORNADES DE PRESENTACIÓ

Jornades de presentació dels alumnes
25, 26 i 27 d’abril de 2017
De 9.15 a 12.30 h
A l’Aula Magna de la Universitat de Vic (c. de la Laura, 13).

Presentació dels projectes realitzats en el marc de la sisena edició d’ART I ESCOLA entorn de la temàtica El Caos per part dels alumnes dels centres educatius participants. En total s’han realitzat 37 projectes per part dels 31 centres educatius següents:

C. Escorial, Vic – C. FEDAC, Vic – C. Mare de Déu de la Gleva, Les Masies de Voltregà – C. Rocaprevera, Torelló – C. Sagrat Cor de Jesús, Vic – C. Sant Miquel dels Sants, Vic – C. Vedruna, Tona – Centre Educatiu La Font, Vic – Escola Bressol La Pitota, Prats de Lluçanès – EEE L’Estel, Vic – EEE Ramon Suriñach, Ripoll – Esc. Andersen, Vic – Esc. Barnola, Avinyó – Esc. Doctor Joaquim Salarich, Vic – Esc. El Gurri, Taradell – Esc. El Vinyet, Solsona – Esc. Els Castanyers, Viladrau – Esc. Els Pins, Cabrianes – Esc. Guillem de Mont-rodon, Vic – Esc. Ildefons Cerdà, Centelles – Esc. L’Agullola, Rupit – Esc. L’Era de Dalt, Tona – Esc. Miquel Martí i Pol, Lliçà d’Amunt – Esc. Muntanyola, Muntanyola – Esc. Sentfores,Vic – Esc. Sesmon d’Oló, Santa Maria d’Oló – Esc. Tomàs Raguer, Ripoll – Ins. Jaume Callís, Vic – Ins. La Plana, Vic – Ins. Miquel Martí i Pol, Roda de Ter – Ins. Moianès, Moià – Sec. d’Institut Les Margues, Calldetenes.

Ordre de les presentacions:

Dimarts 25 d’abril:

Primer torn (de 9.15 a 10.45): Projectes d’Educació Infantil i Primària
Segon torn (de 10.50 a 12.30): Projectes d’Educació Infantil i Primària

Dimecres 26 d’abril:

Primer torn: Projectes d’Educació Infantil i Primària
Segon torn: Projectes d’Educació Primària

Dijous 27 d’abril:

Primer torn: Projectes d’Educació Infantil, Primària i Secundària
Segon torn: Projectes d’Educació Secundària

Jornada d’intercanvi d’experiències per a professorat
Dijous 27 d’Abril
De 17.30 a 19.30 h.

Debat obert entre el professorat dels centres educatius participants sobre l’experiència a les aules.
Lloc de trobada: Aula B003

ART i ESCOLA és un programa que té com a fita promoure i posar en valor la presència de l’art a les escoles.

ART i ESCOLA està impulsat per ACVIC Centre d’Arts Contemporànies, H. Associació per a les Arts Contemporànies i el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, amb la participació de Cal Gras, el Col·legi d’Arquitectes, Delegació d’Osona, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, l’Escola d’Art de Torelló, ExAbrupto, Fundació Privada Osona Formació i Desenvolupament, Materials Educatius, Pakdart, la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i persones a títol individual. Es desenvolupa conjuntament amb els centres d’educació infantil, primària i secundària que, cada curs, s’hi adhereixen.