COL·LEGI SAGRAT COR. VIC

OMPLIM EL BUIT

Nivell educatiu: 6è d’Educació Primària
Docents implicats: Jordi Arumí i Jordi Bagaria.
Assessorament: Marià Dinarès.
Alumnes que hi participen: 45 alumnes

Omplim el buit? Què és el buit? Què és per a nosaltres el buit? Es pot concebre sense el seu complementari, el ple? Quina imatge representa per a nosaltres el buit? I a l’escola, on hi ha un buit?

A partir d’aquestes preguntes i d’altres reflexions ens hem plantejat com representar el buit a través del dibuix, de la imatge i del volum. Per fer-ho ens hem basat en el treball d’un artista basc, Eduardo Chillida, conegut com l’escultor de l’espai.

Hem passejat per l’escola a la recerca d’espais buits, hem pintat, hem retallat i buidat, hem enganxat i hem modelat i després de fer tot aquest treball ens hem plantejat: com podem omplir el buit?

Així que, després de pensar-hi una mica, acabarem omplint un espai buit de l’escola amb un objecte que pot ser buit, com pot ser una capsa, o bé, amb moltes capses.