ESCOLA DE RELLINARS. RELLINARS DEL VALLÈS

Caçadors d’ombres

Docents implicats: Àngels Sancliments, Marta Baqué, Alba Freixas, Maria Balsach, Maria Casanovas, Núria Vilanova, Irene Barnaus, Roser Garcia, Anna Saperas, Anna Martin i Xavi Geis

Nivell educatiu: Tota l’escola. Educació Infantil i Primària.

Assessorament: Paquita Clot i Teresa Font

Alumnes que hi participen: 87 participants. Tots els alumnes de l’escola.

El projecte que us volem mostrar es fruit de tot un procés dut a terme per tots els alumnes i mestres de l’escola amb l’estreta col·laboració i assessorament de Pack d’Art i l’equip d’Art i Escola.

Aquest camí l’hem fet a partir de quatre grups on hi eren representats alumnes de totes les edats.

Passejant per l’escola es podia descobrir l’exposició de resultats i processos. Textures, colors, moviments i volums que ens han permès caçar diferents ombres, paisatges, sensacions, … que ens han dut a reflexionar sobre l’art, la llum i les ombres per poder transformar la realitat que ens hem imaginat.