INSTITUT MIQUEL MARTÍ i POL. RODA DE TER

Docents implicats: Maria Rosa Terradellas i Laura Vilar
Assessorament: EASD Vic – Neus Martí
Alumnes que hi participen: 70 alumnes

Tots nosaltres tenim un vincle que ens uneix, pot ser familiar, amorós, digital, amistós, real, imaginat… compartim aficions, preocupacions, obligacions, experiències, emocions, reptes, interessos, objectius… som companys, còmplices, coneguts, col·laboradors, parents, col·legues, rivals… sigui quin sigui, tenim un lligam entre nosaltres, un vincle silenciós, un llaç que ens uneix, ja sigui fort o fluix, bo o dolent, bonic o lleig, alegre o trist… tots estem lligats en aquesta xarxa de relacions. Cada una d’aquestes relacions ens condiciona i ens uneix entre nosaltres, som amics de… que és parent amb… que no suporta a… tots estem dins aquest petit-gran “mocador” que és el món.

A través de l’autoretrat dels alumnes inspirat en els retrats d’Humberto Rivas i l’enquadrament de la imatge, han treballat la tècnica del puntillisme per a reflectir la seva postura i mirada en un petit requadre. Aquest va lligat amb els retrats dels seus companys tot formant una xarxa de mirades.
Amb aquest projecte hem treballat la fotografia i la llum, també la tècnica del puntillisme i les possibilitats de transmetre volum amb ombres utilitzant el llapis de color.