COL.LEGI EL ROSER. SANT JULIÀ DE VILATORTA

ATRAPATS A LA XARXA

Etapa educativa: 4t curs d’Educació Secundària
Docents implicats: Sussana Autet
Assessorament: EASD Vic – Marià Dinarès, Carmen Garcia i Toni Garcia
Alumnes que hi participen: 25 alumnes

“Atrapats a la xarxa” és el títol de la instal·lació feta al pati de vidre de l’escola. Els alumnes han volgut reproduir tres teranyines realitzades amb cordes, on hi ha quedat enganxats els logotips de diferents xarxes socials utilitzades freqüentment pels adolescents. Aquests logotips estan fets amb tècniques pictòriques diferents com el collage, el relleu o la pintura acrílica. Un cop muntada la instal·lació els alumnes han entrevistat per grups nens i nenes d’altres edats des de P5 fins a 3º ESO. Les preguntes adequades a l’edat dels alumnes intentaven fer reflexionar sobre el significat de la instal·lació i la vinculació dels joves a les xarxes socials. El missatge final quedava evident en les respostes dels més grans: talment com una aranya atrapa les seves preses, les xarxes socials atrapen als joves.

COL.LEGI EL ROSER. SANT JULIÀ DE VILATORTA

ATRAPATS A LA XARXA

Etapa educativa: 4t curs d’Educació Secundària
Docents implicats: Sussana Autet
Assessorament: EASD Vic – Marià Dinarès, Carmen Garcia i Toni Garcia
Alumnes que hi participen: 25 alumnes

“Atrapats a la xarxa” és el títol de la instal·lació feta al pati de vidre de l’escola. Els alumnes han volgut reproduir tres teranyines realitzades amb cordes, on hi ha quedat enganxats els logotips de diferents xarxes socials utilitzades freqüentment pels adolescents. Aquests logotips estan fets amb tècniques pictòriques diferents com el collage, el relleu o la pintura acrílica. Un cop muntada la instal·lació els alumnes han entrevistat per grups nens i nenes d’altres edats des de P5 fins a 3º ESO. Les preguntes adequades a l’edat dels alumnes intentaven fer reflexionar sobre el significat de la instal·lació i la vinculació dels joves a les xarxes socials. El missatge final quedava evident en les respostes dels més grans: talment com una aranya atrapa les seves preses, les xarxes socials atrapen als joves.

COL.LEGI EL ROSER. SANT JULIÀ DE VILATORTA

ATRAPATS A LA XARXA

Etapa educativa: 4t curs d’Educació Secundària
Docents implicats: Sussana Autet
Assessorament: EASD Vic – Marià Dinarès, Carmen Garcia i Toni Garcia
Alumnes que hi participen: 25 alumnes

“Atrapats a la xarxa” és el títol de la instal·lació feta al pati de vidre de l’escola. Els alumnes han volgut reproduir tres teranyines realitzades amb cordes, on hi ha quedat enganxats els logotips de diferents xarxes socials utilitzades freqüentment pels adolescents. Aquests logotips estan fets amb tècniques pictòriques diferents com el collage, el relleu o la pintura acrílica. Un cop muntada la instal·lació els alumnes han entrevistat per grups nens i nenes d’altres edats des de P5 fins a 3º ESO. Les preguntes adequades a l’edat dels alumnes intentaven fer reflexionar sobre el significat de la instal·lació i la vinculació dels joves a les xarxes socials. El missatge final quedava evident en les respostes dels més grans: talment com una aranya atrapa les seves preses, les xarxes socials atrapen als joves.

art i escola