ESCOLA MIQUEL MARTÍ i POL. LLIÇÀ D’AMUNT

ENXARXATS

Etapa educativa: P-5 d’Educació Infantil i 3r curs de Cicle Mitjà d’Educació Primària
Docents implicats: Núria Garolera, Loli Jarilla, Elena Jiménez, Miriam Ortiz
Assessorament: UVic – Miquel Pérez
Alumnes que hi participen: 97 alumnes
Amb la col·laboració de: Carles Arumí i Toni Cirera

L’objectiu del treball és prendre consciència de les relacions que s’estableixen entre els alumnes, l’escola i els barris de Lliçà d’Amunt, on viuen. Aquestes relacions ens han permès fer evidents les diferents xarxes d’unió, invisibles als ulls dels nens però tan reals com els vincles que s’estableixen entre els amics o els familiars.

El punt d’inici del projecte artístic va ser situar i identificar el barri on viuen en un mapa del municipi. Dissenyar el logotip, per identificar-se com a individus que formen part d’una xarxa col·lectiva, va ser el següent pas. Aquest disseny ens va permetre elaborar la xapa i la banderola que han esdevingut el nostre símbol d’identitat dins la xarxa. Posteriorment vam realitzar una sortida per trobar les banderoles que prèviament cada alumne havia penjat a la seva façana. Aquestes ens va ajudar a localitzar a tots els membres del projecte, identificats mitjançant un codi propi, en el context de la població.

El projecte ens ha fet evident que el nostre entorn és una suma de xarxes i que vivim constantment enxarxats.

ESCOLA MIQUEL MARTÍ i POL. LLIÇÀ D’AMUNT

ENXARXATS

Etapa educativa: P-5 d’Educació Infantil i 3r curs de Cicle Mitjà d’Educació Primària
Docents implicats: Núria Garolera, Loli Jarilla, Elena Jiménez, Miriam Ortiz
Assessorament: UVic – Miquel Pérez
Alumnes que hi participen: 97 alumnes
Amb la col·laboració de: Carles Arumí i Toni Cirera

L’objectiu del treball és prendre consciència de les relacions que s’estableixen entre els alumnes, l’escola i els barris de Lliçà d’Amunt, on viuen. Aquestes relacions ens han permès fer evidents les diferents xarxes d’unió, invisibles als ulls dels nens però tan reals com els vincles que s’estableixen entre els amics o els familiars.

El punt d’inici del projecte artístic va ser situar i identificar el barri on viuen en un mapa del municipi. Dissenyar el logotip, per identificar-se com a individus que formen part d’una xarxa col·lectiva, va ser el següent pas. Aquest disseny ens va permetre elaborar la xapa i la banderola que han esdevingut el nostre símbol d’identitat dins la xarxa. Posteriorment vam realitzar una sortida per trobar les banderoles que prèviament cada alumne havia penjat a la seva façana. Aquestes ens va ajudar a localitzar a tots els membres del projecte, identificats mitjançant un codi propi, en el context de la població.

El projecte ens ha fet evident que el nostre entorn és una suma de xarxes i que vivim constantment enxarxats.

ESCOLA MIQUEL MARTÍ i POL. LLIÇÀ D’AMUNT

ENXARXATS

Etapa educativa: P-5 d’Educació Infantil i 3r curs de Cicle Mitjà d’Educació Primària
Docents implicats: Núria Garolera, Loli Jarilla, Elena Jiménez, Miriam Ortiz
Assessorament: UVic – Miquel Pérez
Alumnes que hi participen: 97 alumnes
Amb la col·laboració de: Carles Arumí i Toni Cirera

L’objectiu del treball és prendre consciència de les relacions que s’estableixen entre els alumnes, l’escola i els barris de Lliçà d’Amunt, on viuen. Aquestes relacions ens han permès fer evidents les diferents xarxes d’unió, invisibles als ulls dels nens però tan reals com els vincles que s’estableixen entre els amics o els familiars.

El punt d’inici del projecte artístic va ser situar i identificar el barri on viuen en un mapa del municipi. Dissenyar el logotip, per identificar-se com a individus que formen part d’una xarxa col·lectiva, va ser el següent pas. Aquest disseny ens va permetre elaborar la xapa i la banderola que han esdevingut el nostre símbol d’identitat dins la xarxa. Posteriorment vam realitzar una sortida per trobar les banderoles que prèviament cada alumne havia penjat a la seva façana. Aquestes ens va ajudar a localitzar a tots els membres del projecte, identificats mitjançant un codi propi, en el context de la població.

El projecte ens ha fet evident que el nostre entorn és una suma de xarxes i que vivim constantment enxarxats.

art i escola