ESCOLA ELS CASTANYERS. VILADRAU

Etapa educativa: Educació Primària

Docents implicats: Mercè Coma, Raquel Garcia i Meritxell Parés

Assessorament: UVic – Arnau Vèrnis

Amb la col·laboració de: Les famílies de l’escola i, especialment, l’Alba Portell i la Gladis Buisan

Cursos: Educació primària

Alumnes que hi participen: Tots els alumnes d’Eduació Primària de l’escola.

Els alumnes de Cicle Superior van explicar a la resta de companys i companyes de primària quatre pinzellades de les diferents èpoques de la història. A partir d’aquí, es van crear grups de treball que van indagar sobre com eren les persones i quins materials utilitzaven en cada època. Seguidament es van triar una sèrie d’objectes per tal de crear cinc figures; cada figura se situa en una època històrica i està formada per un maniquí vestit, enjoiat i amb algun atuell. Amb aquest projecte s’ha treballat la història a partir de tres blocs temàtics (els atuells, les joies i la moda). Els alumnes han après a manipular diferents tècniques plàstiques i s’ha fomentat el treball internivells, la participació autònoma i l’autoestima.

Castanyers_2013