ESCOLA ROCAPREVERA. TORELLÒ

STUFF TALES PROJECT

Etapa educativa: 2n d’Educació Secundària. (els vídeos resultants de l’activitat estan destinats als alumnes de Cicle Inicial de Primària)

Docents implicats: Mercè Coma, Raquel Garcia i Meritxell Parés

Assessorament: Escola d’Arts Plàstiques de Torelló – Eli Soler i Alícia Casadesús

Amb la col·laboració de: Niall McGraven i Jeremy Poole

Alumnes que hi participen: Alumnes de 2n d’ESO

El treball es va realitzar en grups de 3-4 persones. Cada grup va escollir un conte per representar-lo utilitzant objectes quotidians i materials reciclats (Una mà de contes il·lustrats per Hanoch Piven). Es van gravar i editar els contes en vídeo i es van mostrar als alumnes de 1r cicle d’Educació Primària. Amb aquest projecte s’ha treballat la planificació d’un petit guió cinematogràfic a partir de la lectura, compresió i redacció d’un conte en anglès -adeqüat a la competència comunicativa dels receptors- i també les bases de la gravació i l’edició.